Ombytta roller.. :)

♥ Gó morgon gó morgon :) ♥
Om bytta roller...??  kan tänka mig att det är mycket som cirkulerar då men så här ligger det till .

Jag har ju börjat på nytt arbete varav att jag börjar vid 06,30 å då är det så att barnen har börjat på morgonfritis. så F kör barnen på morgonen å jag hämtar , förut var det jag som både hämta å lämna.

Det har blivit mycket bättre nu när vi har kört ombytta roller:) Jag själv känner mig mycket piggare och barnen är på bättre humör å när F sköter allt på morgen med barnen så uppstår inga konflikter :)

vist finns det konflikter fortfarande men inte som det var för ett par veckor sedan .

alla i familjen har kommit in i en bra rutin. å det är ju det vi behöver för att  vardag ska fungera.

K har ju kommit igång bra med medecinen å det funkar jätte bra vi har märkt sådan stor skillnad. han är mycket lugnare nu, det går att förklaravad som är rätt och fel utan att han får utbrått.

K har även talat om för sina klasskamrater att han har ADHD och att han tar medicin. det tycker jag är ett stort steg för en 10 åring.

" ett roligt citat som mina barn sa när vi var hos våran dr" W säger kom å busa med mig! snart svarar dr. då säger K : W dr är gammal !... då skrattar vår käre Dr och säger dagens bästa citat :) Har aldrig hört våran Dr skrattat så mycket förut :)

Jo en annan liten rolig sak jag å min manF skulle var lite duktiga i går baka eget bröd tillsammans .. gissa hur det sluta :)

det gick jätte bra :) hum... inte jag läste att det skulle jäsa i 15 min i bunken. helt ockej. sen så sa jag till F ska det jäsa mer. nej svarar han det ska bara penslas å in i ungnen ,ockej. då gör vi så.. jo sen läste jag reseptet ,efter att man gjort dom här runda å lagt dom på plåten så skulle dom gäsa yttligare...

japp ni kan ju gissa hur vårat bröd blev :)

STENHÅRDA RUNDA BOLLAR som man kan kalla stenar :) samt att dom är degiga i mitten. Jag tror jag bakar utan karl nästa gång.

Dags att göra lite nytta i hemmet i dag efter som K fyller 10 år på fredag :) tiden har gått så fort.♥

Skepp o hojjjj !!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0