Nytt år å nya tag:)

God fortsättning på det nya året :)

Jag å familjen fira in det nya året hemma hos storasyster med familj det var trevligt :) vi åt bakad potatis med Sara's röra i ;) mums sedan åt vi choklad pudding å vispgrädde till efterätt :)

Vi hade trevligt vid tolvslaget när vi öppnade våra skumpa flaskor det var ju både alkohol / alkoholfritt :) samt alla fyrverkerier :)

Jo min man har ju varit ledig nu i mellan dagarna jätte härligt att ha hela familjen hemma :) helt fantastiskt :)

Några nyårs löfte ??? Hum jo några blev det allt ... Fast det blir ju lite hemligt förstås :)

Jo en bra komentar : på nyår : jag fråga barnen fall vi skulle hem ? Nej fick jag tillsvar av K jag vill vara kvar för det är ju jag som alltid vill gå hem men nu vill jag vara kvar . Hum blev lite paff när han sa så ;)

Ne dags att se på tv en stund Natti Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0