HÖST LOV

HÖST LOV

Bra start på höst lovet.. barnen vaknar tidigt :) 06:00 å frågar om man får gå till en kompis ??? NEJ det får man inte .. :( en sur min blev det ..

nu stitter man å väntar på att det ska komma någon å laga min diskmaskin som gick sönder för över 1 vecka  sedan..
:( inte kul efter som vi ska ha kalas på torsdag . å det är ju inte bara diskmaskinen som är beskymret...

Vi hade ju hantverkare här förra veckan på tisdagen då dom skulle ta bort våran värme panna på övervåningen ( så att dom kan koppla på värmen på våran ny panna på undervåningen..

så dom tog ut allt på övervåningen i tisdags så vi har inte haft någon värnme direkt:( men i fredags kom dom med element så länge :)

Så jag fråga när dom skulle koppla på ???? ja det blir nog v.45    VA !!!!!!!!!!!! japp just så sa dom  men jag sa att det gick bra denna vecka men dom tyckte att vi kunde vänte tills v45 då barnen var i skolan i gen .. kul å få ha så här i en vecka till ..

å inte bara det några så kallade rörmockare  skulle kolla i min tvättstuga fall det gick rör  till ventlationen i taket.. ja om man kollar ritningen så ser man direkt vart rören går..
Men nej då  dom slår upp ett stort hål mitt i taket :) jätte fint :) Kan det bli bättre

hoppas att det blir lite iordning när vi ska ha kalas

     bay bay ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0