Många tankar å funderingar som gör att man blir alldeles slut i kroppen.

Tankarna rullar så pass att man vill explodera av ilska i bland ... Man grubblar å grubblar men allt bara snurrar, jag kan fortfarande inte smälta att jag för ett tag sedan blev på hoppad av en förällder som kalla mitt barn för kvinnomisshandlare..bara för att han blev osams med en flicka. varför varför.. känns så himla tungt att ta emot sådana saker  specielt när ingen vet hur man har det .

 Det är så lätt för andra att dömma innnan dom vet vad det handlar om ,ingen vet vad vi går igenom, det kan ändras från minut till minut ingen dag är den andra lik.

Är det tillåtet att ha ilska å frustration???? vart gör man av den ....

Varför ska man få höra allt bakvägen?? Det är ingen som vågar fråga personligen. sånt kan göra mig tokig och samtidigt så leden..

Man har redan fått enstämpel här  ,sedan några år tillbaka dom jobbiga,elaka ungarna som alltid ska få skiten.
ibland är man så less att man inte orkar tatag idet.

Allt detta snurrar i mitt huvud dagligen man ställer dom här frågerna till sig själv varje dag .

Är man värkligen en bra förällder?
när man alltit får höra..

( du är dum, elak ,jävla mamma ,man får ta både sparkar å slag.)

ska jag våga gå upp idag ?  (när man inerst inne bävar för att få höra att man är dum)


Ska man behöva ha magknip varje dag när man ska hämta barnen?

( man är rädd att möta andra förälldrar. fall mina barn har gjort något. eller att det har uppstått problem under dagen)

pust det är bara att bita i det sura äpplet för i morgon är en ny dag :)

♥♥ Man vill bara sina barns bästa man älskar sina barn så overhört mycket å vill inte att dom ska ha problem ,
Som förällder ger man allt för att sina barn ska må bra ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0