morgon

Två bra dagar på morgonen i alla fall :) de är en bra början .. morgen har gått bra men vi har kommit försent . men det är värt  att komma 5-10 min sent bara för att slippa allt bråk. mer övning så blir det nog lättare. men om 1 vecka så blir det anerlunda när jag har andra tider på jobbet jag kommer börja kl06,00 så då är det F som kommer att lämna. men vi håller tummarna att det ska funka . :)

På eftermidagarna  när jag har hemtat barnen har det varit ganska lungt på barnen inte så himla mycket bråk. lite små gnäbb .

Jo K har ju börjat med medecin nu vi har börjat med conserta 18 mg men vi har redan ökat till 36mg där vi kommer att stanna vi har märkt stor skilnad å att K är mer motaglig på att få in information å att man kan ta en diskution med honom mycket bättre. känns jätte skönt.

vi har haft problem med att han inte har kunnat sova det gör ju att en annan inte heller får så mycket sömn. men nu börjar det bli bättre han har somnat nu 2 dagar i följd vid 21 tiden jätte skönt.jag tror att medecinen gör att han inte kan sova men hoppas att det var en vändning nu att kroppen har vantsig å att han får sin sömn ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0