hoppsan det var ett tag sen sist 😊

Oj oj ska nog börja skriva igen Ä upodatera mig bÀttre...
Mycket har hĂ€nt pĂ„ 5 Ă„r ....
Dottern M har fyllt 5Ă„r. W blir 13, K blir 18 hur gick de till ...😯
Sist ja skrev sĂ„ hade K fĂ„tt sin diagnos Asperger och adhd,  han tog medecin i början men sen han gick i 8:an sĂ„ har han inte tagit nĂ„gon medicin alls Ă„ det gĂ„r jĂ€tte bra.
Jag har sjĂ€lv fĂ„tt min diagnos Asperger och adhd det fick jag december 2014. Det kĂ€nndes som en jĂ€tte stor sten slĂ€ppte som man burit pĂ„ i hela sitt liv , det var en sĂ„n lĂ€ttnad😊 
Ja som sagt mycke har hĂ€nt jag fĂ„r ta lite i taget.  
Avslutar för i dag fortsĂ€ttning följer 

Skepp Ă„ hojj 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0