Hoppsan det var länge sedan.......

Oj vad det har hänt mycket .. vet inte vart jag ska börja någon stans..Jag tror att jag måste bli bättre på att uppdatera lite :)

 Kan ju börja med att vi har fått diagnos för K nu. Han har fått diagnosen ADHD och TROTSSYNDROM (ODD). vi väntar fortfarande på att vi ska få träffa läkare ang. medicin. Men det har blivit en stor lättnad att fått reda på vad som har spökat hos K ,Han har även blivit lungnare själv sedan han fick veta det också. men vi jobbara på å kämpar så att alla rutiner håller annars blir det pannkaka. Nu kan jag tänka mig att kugghjulen snurrar ..

 VAD ÄR TROTSSYNDROM (ODD) kommer lägga upp det här på bloggen .


 Skäpp O hojj så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0